Tuesday, July 13, 2010

L@MA x POsT...

Assalamualaikummmmmmmmmmmmmmm..........
hehehe... lame x tulis blog aku ni ha.... bkan pe sje la.. nk smpan bnyak cter...
minggu lpas kelas aku agak memenatkan la... mood nk study pn x bpe n ada 2 yang penat snggat... Tp sempat la jugak aku gan fren aku pegi tngok wayang.. huhuhu.. cte ZOO... agak bez la cter dier...
TAPI.............
minggu ni aku kna habiskan duit untuk beli buku... huhuhu.. disebabakan pihak pngurusan kolej aku ni lambat.. so duit mara aku xdapat ag... Even sekarang dah tengah bulan... da ke org dapat gaji tengh bulan... 
sedih giler aku... kna minta kat parent's aku... Tapi xpe aku boleh bersabar ag...


semalam bezday housemate aku... bez giler celebrate bezday dier... Happy bufday lah kat surida... semoga panjang umur n dmurahkan rezeki...
we <3 <3<3 u....

No comments: