Friday, January 7, 2011

can be the blog reader...??

aaiii... semua... ha! cepat jawab soklan kte... boley je kn just jd reader...
yela kte ni bkan reti nk conteng2 blog ni.. xde cte yg best la... huhuhu
n kte x reti sangt nk share cete... 2 r pasal... tp suke bc blog org yg best2...blog kawan2...
leh kte tumpang suke duke yer...tp kte x cete suke duke kte xpe kn..... (cakap bahasa eee)..
xpe kte nk jd readr kepada penulis blog je la ek... lgpun blog kte ni xde ape pn... xcantik pn... lgpun baru je dalam proses pembelajaran in blogging ni... hehehehe..

caya x kte dari kecik xpenah buat diary... sebab kte xsuke untuk meluahkan segala rasa...hhuhuhu...  yg mane terluah yang 2 je boley luah ada banyak yg x terluah lg... tp xpe kte ni boley hidup lg... hahahaha sebab lain kte x suka tulis diary ialah da orang suka curi baca.. Ya Allah ..lg la xsuka...huhuhu nk d'jadikan crita dulu masa kecik2 saja2 buat diary la kn.. konon macm terer padahal  hampeh jer... hahaha sekali da kawan2 yang nakal mbek baca.. perrghh heboh 1 dunia isi diary 2... huhuhuhu... then terjadi la sesi bls demdam... hahaha bkn bunuh membunuh k... sesi curi semula diary org hahahaha... jahat kan dulu.. ish3 ank sapa ni...hihihihi
tapi 2 kisah budak2... tapi dh besar ni xde la nak mcm 2... xbaek menanyai org... so lpas incident 2 x buat dh diary... serik giler ahhh... naseb bek igtan ni kuat leh igt memory yg gembira... hihihi x overload lak 2... law x...dh hang la aku kn.. hahahaha.. so jga diary anda baek2.. tkot da org yg mcm aku n kwn2 waktu kecil dahulu... hahaha bersastera lak... 

so lastly izinkan saye untuk menjadi reader yg setia... hehehehe... kalaw kte da benda nak share kte coretkan kat blog k.. insyallah... hope semua x kecewa gan kte eekk... daaa.. love u alll...

No comments: