Sunday, January 9, 2011

FF=friend forever...





aaaiiiii semua... welcome2 2 my blog.. hehehehe..
entry hri nk cta pasal kwn2 sekolah yang lama xjumpa... rindu yer...huhuuhu
kawan sekolah aku yg dari darjah 4 untill form5... caya x?? tapi 2 la kenyataan ya... macm2 yg kami lalui brsama.. dri zaman budak2 sampai zaman remaja... cceeewwaahh!! mcm mature sangt.. hahahahha..
childish je ktaorg ni... funny sangt dooee...
sayang korang beb.... tp da jugak yg knal msa form 1... tapi tetap rapat jugak taw.. yela aku kalaw boley semua nk buat jd bff.. tapi x semua like kte kn..hhuuhuhu..
ni masa jamuan form 4.... :-))
farah,ayu,trah,azwa,ita

azwa,aty,syida,ah,bariah,fara
ni kawan2 prempuan.. rasa ya ni x semua da kot.. sebab da yg dh pndh n da hal lain...
tapi ia tetapmeriah... kn kn kn..
ni antara rapat aku... ni geng fasi... hehehe bk nk perasan tapi pe ekk...
hihihihi yg 2 la... hahahaha gila jap... hihihihi
haa!! dh2 kmbali normal... masa kami pi lenggong perak kem pra krs utk bdak2 form 1... best tempat ni...
kalaw sape2 tahu kemyang kami p ni kt LATA IBOIL.. ehh betul ke ejaan die... ni dekat umah cg Maliza..
tempat ni memang best subahanallah... xterkata lah... 
Idris+Talu+-+Desa+Ibol+01.JPG (960×720) Idris+Talu+-+Desa+Ibol+07.JPG (960×720)

Idris+Talu+-+Desa+Ibol+02.jpg (959×638) Idris+Talu+-+Desa+Ibol+12.jpg (959×611)


Idris+Talu+-+Desa+Ibol+07.JPG (960×720)  Idris+Talu+-+Desa+Ibol+15.jpg (720×960)


wah!! aku dh melalut ke perak dh ni..... hihihiihi
kembali pada cta aku... kawan ku...

meh nk knal kn nma depa... yg mna da gmbar kt aku je la ek.. yg xde 2 sorry la.. lain entry law dh da gmbr yer aku masok kn.. jgn kecewa taw..aku tetap syg ampa semua... mmuuuaahhhxxx
Athirah bt Ramlee
betul ka aku eja nme dia...  lama x tulis nma die.. xpe halal je ek..
dia ni org baling ja.. umah dia paling dekat gan sek,, so mak dia lak rajin giler memasak bgi kmi makn.. perrgg dh la sedap.. antara menu ya ialah.. 
kuey teaw goreng
bihun sup
laksa
  hhhuuuuuuuuu sedap giler lah......tgah weekend kn lapo... mak dia makanan memeng sedap rr.. mkn ramai2 lakkg sedap...yyyuummyyy.. rindu seh masa kta mkn ramai2... riuh rendah.. best6... 2 trah kami... sangat baek hati begitu  la emaknya... maceh makcik... maceh trah... 
Dia ni kawan yg lama gan aku dr standard 4 untill form 5... kelas pn sama... haa!! x caya kan... tp 2 la hakikat ya.... lepas 2 sorag la yg sama gak is.........

only one.. hatiyahbt shabuddin

dia ni... selalu  gaduh gan aku.. melawak2 r,,tapidia selalukalah... n x nkmengalah.. hahaha pas 2 dia suka gigit org...  terutamaya org mcm aku chubby...huhuhu... gigi kuatlak2.. aduyai... aku selalu ngusik dia... saj gatai2..hahaha
 trademark dia only one... dia ja yg leh..2 sebab only one..1 lg mic... hahaha ni sebab masa sek rendah dulu dia selalu jd ketua nasyid@tekong... hahahaha... pas 2 dalacta yg d'sebabkn kmipnggil dia mic.. hahhaha xnk cta la cyian die,,
hahahahahahahahahha..... agak jaht d'situ ya...

k lani aku knalkn kwan2 ygdr darjah 4 gan dulu ek.... jom kat tgk depa.... sapa yg kna... hahahahhaa
ashkin bt jasmin

dia memang suka brgmbr... kalaw gmbr xda dia x sah la... org yer comel... ceria pn ceria tgk gmbr dia suda....
hihihihihi... cheeesseee.............


k la nanti kte continue blik ek... k daaaaa tggu entry sambung ksah2 kawan farh k...

p/s:banyaklg kwn2 kte....



  

No comments: