Monday, October 17, 2011

baby... baby.. baby...

assalamualaikkuumm...
hhhaaaiii...
annnyyeeoonnggg..
fb in da house..... hihhihihihi
lama x fb x hupdte??? x kan... eh... lama ke??
aaallll..sooorryyy la ehh... bukan salah fb taw.. hahaha
ni salah ceta korea... 2 family outing(FO)... hehehe
nipun x habes lg taw.. tibe2 rindu kat blog ntan payung ni ha.....


korang2... tengok korea kan..... mesti punya lah...
tapi korg tengok berita x??? hopefully tengokla ehh..
bukan ape... penting la tengok  berita.. kita leh tahu tentang dunia sekarang..
sebab pa la fb ni tnya tengokberita lak kn..


ok!!! tenggok tittle di atas...
baby.... baby... baby...
bukan lagu justin bieber 2... ehhhh bukan balak fb jugaak...(ader keh??)
jawapan dia xder... ahak..
ok balik ke pangkal jalan....
semala masa fb dok layan FO..

tiba2 mak fb jerit 
mak : akak mai tengok nih!!!
 fb: ha!! awatla..
terus tengok tv...
ni haaa...
YA ALLAAAHHH!!!!!!!!!!
menjerit fb...... ha!!!! dah macam tengok final destination lak..MASYAALLAH....
fb xnak ceta korg tgok la... xthu la ape nak jadi manusia sekarang noh...
huhuhuhu T__T
ni kat china... yang kat Malaysia kita ni lagi la teruk..
upama harimau baham manusia punya perangai...
ha!! hambek ko.. pepatah baru...
ada pulak pi kelaq anak yang kuar dari rahim sendiri... kata islam... melayu pulak 2..
YA ALLAH!!!!
xda akai la depa kan... xde feeling langsung... haaiisshh..
mang xtaw kata pa.... yang kat china 2 xpa la jugak kapiaq(kafir) kan... tapi kejam r 2...
sakit jantung fb taw dengaq kes pasal baby ni taw... sakit taw x wat macam2 kat baby..
huhuhuhuhu.. cuba la fikir kalau diri sendiri kat tempat baby 2... 
tolong lah buka minda 2 sikit..
jangan timid sangat.... setiap masalah da penyelesaian yer...  haaiisshh
so mari la kita sama2 buka minda,tenangkan hati,.. cewwaahh...


okeyh la.... fb nak stop la... jap g merapu banyak lak...
heheheh
selamat bercuti kepada yang bercuti...
selamat berperiksa kapada sape yang berexam..
selamat bekerja kepada woking...
bbbuubbaaii.... annyyeeoongg...
p/s: soorryy atas kecampuran bahasa.... ^_^V

No comments: