Wednesday, May 1, 2013

Sekian lama!!

Assalamualaikum...
hai semua how are you...
hohoho sorry laaa yer.. fb dh lama giler tak update kan...
sat nak cuci sawang dulu nah.... hahahha
haaa kan... dah bersih... ^_^V

bukan yer sebab kemalasan untuk mengupdate blog ni...
tapi sebenaryaa.. fb tak taw nak cerighta paa...
memang macam-macam perkara terjadi... tappi cek segan nak habaq..
hahaha boleh lak ann.. maaacam gedik tak?? macam kan....

hahaha... 
sekarang fb dah bekerja..
kerja serve customer.............

haaiipp.. tu mesti dah fikir laen kan!! nak kena nih..
tak laa.. bukan yer kerja tu.. serve org... bukan....
fb kerja cashier laa.. kat stesen minyak shell.. hahaha
bukan paa fb nak lexx jer... bak kata neolafa dalam melettoopp!!!
haaa kann... kalah mak jemah kau...

macam-macam pengalaman fb dapat... banyak kot...
tu sampai tak larat nak tulis... hahahaha
kena maki pun pernah.. kena puji pun pernah.. ccceewwaahh! kembang!
biasala kan bila kita nak layan peeell orag ni kan.. semua yer tak sama..
apa yang penting!!! ialah kesabaran... 
so kita chill jer.... 
anggap ni semua dugaannn... baru la jadi seronok hidup kita ni...
kalau hal kecik pun kita nak streesss.. tak best la kan..
murung jer... past is past.. let it go.. right??
bak kata mat sallehh.. let bygone be by gone...
eehh betoi  ka dak tak tau.. ahaks lebih kurang la kan....
hahaha...
hhaaaa okey laaa... setakat ni je la  
yer pun update yer... dah ngantuk kan... jom kita tidorr...
okkeeyyyy..........
byeeee........... assalamualaikumm............
Anyyyeeoonggg....




p/s:natah ape aku merepek pun taktau....